ایا استفاده از تلگرام شرعا مشکلی ندارد؟

ایا استفاده از تلگرام شرعا مشکلی ندارد؟

 

در این مطلب قصد داریم تا از نظر شرعی تلگرام را بررسی کنیم و ببینیم که ایا از نظر شرعی استفاده از تلگرام مشکلی دارد یا خیر
بررسی مشکلات تلگرام و باید ها و نباید ها در مورد تلگرام؟
آیا استفاده از تلگرام حرام است؟
حکم شرعی استفاده از شبکه های اجتماعی از ۵ تن از مراجع

نظر آیات عظام:
 
مقام معظم رهبری: به‌طور کلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست و الا مانعى ندارد. (این استفتاء برای سوالی در مورد فیسبوک است ولی بطور کلی برای همه شبکه های اجتماعی است.)
 
مکارم شیرازی: چنانچه این موارد برخلاف قوانین و مقررات باشد و مفسده داشته باشد جایز نیست. البته جرم بودن استفاده از فیلترشکن خود محل سوال است و نظر مخالفی هم در مورد آن وجود دارد که بیان می‌کند در فهرست عناوین مجرمانه انتشار فیلترشکن‌ها و آموزش روش‌های عبور از سامانه‌های فیلترینگ جرم است و نه استفاده از فیلترشکن.
 
صافی گلپایگانی: به طور کلی استفاده از فضاهای مجازی برای جهات مشروع و صحیح که موجب فساد عقیده و اخلاق نشود بلکه بتوان از آن در جهت تبلیغ و ترویج معارف دینی استفاده کرد ‌مانعی ندارد، بلکه مطلوب است، اما رفتن در سایت‌هایی که باعث سست‌شدن عقیده و فساد اخلاق و یا ترویج باطل باشد، حرام است. مؤمنین باید در چنین فضاهایی که افراد با اهداف متعددی فعالیت می‌کنند و اندیشه‌های گمراه‌کننده خود را تبلیغ و ترویج می‌نمایند، با همین وسائل و همین فضا، به شبهات آن‌ها پاسخ دهند و احکام اسلام و معارف اهل بیت علیهم‌ السلام را به همگان، ابلاغ کنند و در این خصوص از علماء ‌اعلام و اهل تخصص در کلام کمک بگیرند.
 
صادق روحانی: عضویت در این قبیل سایتها و شبکه های اجتماعی اگر موجب اعمال خلاف شرع و دین نگردد، بلامانع است.

 

سایر لینک های مرتبط در نتایج گوگل :

 

 

حکم شرعی استفاده از شبکه های اجتماعی از ۵ تن از مراجع

szrd.ir/p/707
Oct 16, 2014 - مسئله ای که این روز ها خیلی سر زبان هاست مسئله استفاده از شبکه های اجتماعی به ... باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست و الا مانعى ندارد. ... با سلام فقط راجع به حکم استفاده از تلگرام میخواستم بدونم ... با سلام آیا جایز بودن و نبودن این شبکه ها با توجه به ماهیت اسرائیلی آنها مد نظر بوده است؟
Feb 25, 2015 - 3- اگر به هر دلیلی کسی، کالای خارجی که مشابه هم دارد خرید، آیا استفاده از آن مجاز ..... به فرقه های ضاله و آن هایی که در طریقت دچار اشتباه اند مشکل دارد؟
Sep 20, 2014 - آیا اگر بعد از امتحان، درس مورد نظر خوانده شود مشکل برطرف میگردد؟ ..... اجازه داده که شما این مقدار از اینترنت استفاده کنید؛ این مشکل شرعی ندارد.
Missing: تلگرام
Oct 11, 2015 - کد پیگیری سوال شرعی از سایت لیدر: 919a64661164e5ca ... آنها و استفاده از آنها نیز حرام است و ربطی به نحوه استفاده خوب یا بد از آن ندارد. ... 2- بر فرض صهیونیستی بودن آنها، آیا استفاده از آن موجب تقویت مالکان آن می شود یا خیر؟
Dec 1, 2015 - و آیا تفاوتی بین تولید کننده داخلی و خارجی وجود دارد؟ ... آیا واقعا استفاده از واتس اپ و تلگرام حرام است؟ .... بنابراین این مساله دو جنبه دارد: 1- آیا کشورهای خارجی از نظر شرعی برای استفاده از نرم افزارهای آنها لازم است پول .... قدرت‌های بزرگ هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت الحاق ایران به کنوانسیون‌ فوق مشکلی در جهت ...

احکام ارتباط با نامحرم در فضای مجازی اینترنت

harimeyas.com/.../احکام-ارتباط-با-نامحرم-در-فضای-مجازی-ای.html
Dec 17, 2011 - آیا چت کردن با دختر اشکال شرعی دارد؟ ... از غرایز قوی در انسان شهوات جنسی است که اگر طغیان و سرکشی کند، کنترل آن ناممکن یا مشکل خواهد بود.
3-اگر به اوج لذت جنسی و انزال منی ختم نشود اشکالی ندارد. سلام .اگه مدت یکسال از ... با سلام و تشکر آیا ایستاده با نامزدم رابطه برقرار کنم از روی لباس آیا مشکل دارد ؟ آیا در مدتی که نامزدم .... 1 – شنیدم استفاده از کاندوم رو بعضی از مراجع تقلید اشکال دونستن.مرجع تقلید من حضرت امام .... کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام · دکتر تاج بخش ...
آیا صرف خواندن عقد دائم بدون انجام عمل دخول باز هم بایستی به همسر نفقه داد اگرچه هنوزدختر در منزل پدر .... من یک سال پیش از نامزدم که به مدت دو سال نامزد بودم که با وجود مشکلاتی از هم جدا شدیم. .... شد حال می خواستم بدانم آیا استفاده از فیلم انیمیشن جنسی به جهت آموزش از نظر شرعی اشکال دارد یا خیر؟ ..... کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام.

پاسخ به سوالات شرعی در زمینه زناشوئی سری پنجم

www.tanzimekhanevadeh.com/legal.../1140-احکام-شرعی-زناشوئی-...
سلام آیا نزدیکی با همسر دقیقا بعد از اتمام زمان پریود مشکل شرعی دارد؟ .... ضمنا اخیرا دارویی استفاده کرده ام که موجب شده این لکه بینی پیش از خونریزی روان ،به دو روز ...
Aug 10, 2015 - آیا ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﻓﻴﻠﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﺷﮑﺎﻝ ﺷﺮﻋﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﯽ ﺩی ﺭا ﺍﺯ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻫﺎ ﺗﻬﻴﻪ ﮐﻨﻴﻢ آﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ .... آیا با توجه به موارد فوق استفاده از واتس اپ و تلگرام حداقل حداقل دارای شبهه .... مبلغی شارژ را بعنوان هدیه میدهند به چه دلیل باید ایراد و مشکل داشته باشد؟
و این مشکل عمدتاً از طریق نحوه بیان مناسب نظرات مخالفین تأمین مى شود، به این معنى که ... دارم و ارتباط او با جنس مخالف از این طریق خطری برایش ندارد فقط از نظر شرعی چه حکمی دارد؟ ... آیا می توانم از این فیلتر شکن برای کارهای غیر حرام استفاده کنم ؟
Oct 19, 2013 - با استفاده از آن اصل مال از بین نرود، پس اجاره دادن چیزی که فاسد شدنی است مثل ... و هر ماه نیز مقداری به عنوان اجاره (هرچند ناچیز) اجاره دهیم مشکلی ندارد؟ ... عضویت در کانال تلگرام تبیان پخش زنده شبکه های تلوزیون از وبسایت تبیان.
Dec 18, 2013 - پرسش: آیا استفاده از کتاب های خارجی که بدون اجازه ناشرچاپ مجدد شده است جایزاست؟ ... پرسش: سی دی و نرم افزاری که قفل ندارد ولی تولید کننده آن روی سی دی متذکر شده ... آیا در معاملات و قراردادهای شرعی بانک (رهن، اجاره، مضاریه و. .... مثلا دانلود اهنگها و نرم افزار ا که در اینترنت هست و مشخص کردن کپی رایت ان مشکل است.

پاسخ آنلاین به سوالات شرعی توسط دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی

www.bultannews.com › صفحه نخستمذهبی
Jun 28, 2014 - آیا آب گرفتگی مرقد مطهر حضرت رقیه (س) در گذشته صحت دارد. ابراهیم ملکی ..... کسی که در نابالغی مورد سو استفاده جنسی قرا گرفته چج.وری خودشو میتونه توجیح ... کمی نگران هستم آیا ممکن است برای من مشکلی پیش آمده باشد؟ درسا.

حکم خوردن آلت مرد توسط همسرش از نظر مراجع تقلید

lavdan.ir/p/religious/حکم-خوردن-آلت-مرد.htm
ایا در اسلام خوردن الت جنسی مرد توسط همسرش اشکالی دارد, حکم ساک-زدن زن برای شوهرش,ایا خوردن منی بعد از ... خوردن آلت جنسی مرد توسط همسرش اشکال شرعی ندارد و حلال است؛ ولی منی نجس است و خوردنش حرام است. .... معرفی و عکس انواع کاندوم مردانه + روش استفاده کاندوم ... راه حلی برای مشکل پر شدن حافظه گوشی توسط کانال های تلگرامی.

نظر آیت الله خامنه ای در باره بازاریابی شبکه ای|+نظر مراجع|HADANA.IR

hadana.ir/نظر-آیت-الله-خامنه-ای-در-باره-بازاریابی/
Rating: 5 - ‎Review by مهدی یوسف وند
نوشتارها · سخن روز · کانال مذهبی تلگرام · قرعه کشی و جوایز · خبرنامه سایت هدانا · سایتهای .... لذا این فعالیتها هیچ وجه شرعی ندارد و سزاوار است مومنین از این نوع فعالیت ها ... باسلام آیا درآمد به دست آمده از طریق شرکت های بازاریابی شبکه ای و چند سطحی مانند ...... حیوانی حلال گوشت استفاده شود من این گوشت حیوان را نمیخورم چون مشکل داره
Translate this page
Fars News Agency
Mar 9, 2015 - اگر به طوری چسبیده که قابل برداشتن نیست یا با مشکلاتی همراه ... پرسش: آیا غسل و وضو با ناخن کاشته شده صحیح است یا اشکال دارد؟ ... به این مسئله از ناخن مصنوعی استفاده کرده باشد احتیاط واجب آن است که بعد از .... کانال تلگرام ...

نظر مراجع درباره کاشت ناخن مصنوعی - بیتوته

www.beytoote.com/religious/din-ahkam/authority1-nail.html
احکام شرعی مربوط به سقط جنین ... لطفا بفرمایید کاشت ناخن توسط بانوان چه حکمی دارد و آیا میتوان با این نوع ناخن ... از رسیدن آب به هنگام غسل و وضو به ناخنهاست آیا استفاده خانمها از چنان روکش، لاک و یا ... دانستنی های روابط جنسی و زناشویی/ تلگرام.
کاربر گرامی؛ سوال خودرا در قسمت( سوالات شرعی ) ارسال بفرمایید برای ورود به سامانه روی تصویر ... ودرحالی که روز بعدش روهم روزه بوده گرفته ایا روزه اش باطل یا نه؟ ... سلام، دادن نمره به دانشجویى که درس نخوانده و فقط در آخر ترم و هنگام امتحان تنها نمره قبولى میخواهد چه حکمى دارد ؟ ... کانال رسمی وااسلاماه در تلگرام و معرفی کانال های اهل سنت.

تالار گفتگوی بیداری اندیشه-احکام کپی رایت

forum.bidari-andishe.ir › اصول و عقاید شیعهفروع دین
Jun 11, 2011 - 10 posts - ‎4 authors
کانال بیداری اندیشه در تلگرام ... چون خودم یه مدت خیلی درگیر این مسئله بودم گفتم شاید، مشکل خیلی ها باشه مسئله حق چاپ (کپی رایت). .... آیا خرید-استفاده-وکپی کردن ازاین نوع فایل جایز است؟ ... سلام علیکم لطفا بفرمایید کپی برداری از سی دی های قرانی قفل گذاری شده شرعا چه حکمی دارد وآیا قفل گذاری این سی دی ...

کسب درآمد از طریق سایتهایی تبلیغاتی - کانون گفتگوی قرآنی

www.askquran.ir › ... › پرسش وپاسخ احکام قرآنیاحکام معاملات
Apr 26, 2010 - آیا گرفتن پول کفار که حربی نیستند به این شکل جایز است؟ ... آیت الله فاضل لنکرانی: حکم قمار را دارد و حرام است. ... مطابقت آن با اسلام · حراجی و مزایده · خرید و فروش و استفاده از آنتن هاى ماهواره اى ازلحاظ شرعی چه حکمی دارد؟ .... و ایمیل های کلیکی هم مشکل خاصی نداره پس بازم کسب درامد از زیرمجموعه گیریش اشکال داره؟

آیا ارتباط پیامکی با جنس مخالف، بدون شهوت و بدون هیچ قصد و نیت بد ...

www.moshavereh.porsemani.ir/.../آیا-ارتباط-پیامکی-با-جنس-مخال...
آیا ارتباط پیامکی با جنس مخالف، بدون شهوت و بدون هیچ قصد و نیت بد، اشکال دارد؟ چرا ارتباط دختر و پسر مشکل داره ؟ ... از نظر شرعی اشکال دارد و جایز نیست. .... فراوانی تجارب تلخ دراین نوع روابط (مورد سوء استفاده واقع شدن، از بین رفتن باکرگی ..... باشه و به دور از شوخی یا غیره بازم مشکلی داره، این صحبت فقط در تلگرام هستش و من ...

مسائل جنسی - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو

www.javabgoo.isri.ac.ir/index.php?/Knowledgebase/List/Index/58
آیا زن مىتواند با استفاده از دارو یا آمپول، از باردار شدن جلوگیرى کند؟ ..... ذهنش فکر کند و در مورد تمام اتفاقات زندگی با او در ذهنش خیالپردازی کند آیا مشکل شرعی دارد؟

تخلفات اداری و شرعی - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو

www.javabgoo.isri.ac.ir/index.php?/Knowledgebase/List/Index/483
... سایت ها و کتب الکترونیکی مفید (3) فقه اهل سنت (57) کانال تلگرام (375) مراجع عظام تقلید ... ارزشیابی که در سازمان تأثیر ندارد و فقط هزینه می‌شود از نظر شرعی چه حکمی دارد؟ ج. ... آیا این‌گونه استفاده از بیت‌المال، اشکال شرعی دارد؟ ج. ..... چرا ما با یک دقیقه دیر و زود رفتن برای حقوقمان مشکل شرعی ایجاد می‌شود، ولی یک معلم سه ماه تعطیل ...
به نظرمیاد که بهتر است فرهنگ سازی بشه به جای اینکه با استفاده از احساسات .... آیا سایت filmnet.ir که در همین سایت شما هم تبلیغات دارد، از سایت های غیر مجاز است؟ ... سلام بعضی از کلوپها هر قسمت از سریال شبی ۱۵۰۰ کرایه میدن از نظر شرعی اشکال داره؟ .... خاطر ندانستن این موضوع بود است آیا حلال می کنید و مشکلی ندارد لطفا به صورت ...

پاسخ به سوالات زناشویی از نظر شرعی - کلوب دانشجویان

daneshju-club.com › ... › علوم انسانیعلوم اسلامی
مشکل اصلی در اینجاست که اگر با دید جامعی به طرف مقابل نگاه کنند خواهند دید که کاستی های او در .... آیا استفاده از کاندوم دربه تعویق انداختن زمان انزال تاثیر دارد؟

آیا خرید و فروش اسپرم شرعا مشکلی ندارد؟ - پرتال دکتر سلام

www.portal.hidoctor.ir/.../آیا-خرید-فروش-اسپرم-شرعا-مشکلی-ندار...
Apr 5, 2016 - آیا خرید و فروش اسپرم شرعا مشکلی ندارد؟ ... در این سال‌ها تعداد بسیاری از زوجین نابارور با استفاده از روش‌های پزشکی مورد تایید شرع و قانون ...
آیا استفاده از عروسک های مصنوعی به شکل زن برای ارضای غریزه جنسی چه حکمی دارد؟ ... اما بابام عکس و فیلم سکسی میبینه همش تو تلگرام و. ..... دخولی صورت نگرفته باشد و به اصطلاح باکره باشید)، عقد شما مشکل ندارد البته برای عقد جدید نیاز به اذن ...

پرسش و پاسخ مسائل شرعی – قسمت ششم | جدید 95

www.rahafun.com/پرسش-پاسخ-مسائل-شرعی-قسمت-ششم.html
تا چه زمانی از شروع رشد جنین سقط آن از نظر شرعی اشکالی ندارد? ... نامزدی، بتوانند با یکدیگر رفت و آمد نمایند(بدون استفاده از عقد موقت و محرمیت)، آیا به لحاظ شرعی ارتباط این دو در سطح عنوان شده مانعی دارد یا خیر؟ ... اگر یقین دارید غسل جنابت کنید ولی چنین موضوعی پذیرش آن مشکل است. ..... من در تلگرام عضو گروه فامیلی هستیم.

سوالاتی که از بانویار پرسیده شده است(شرعی)

banooyar.com/cwp/سوالاتی-که-از-بانویار-پرسیده-شده-استشر/
Jul 16, 2015 - کانال تلگرام · تیم بانویار · مشاوره ... این روش برای هر نجاست دیگری از روی فرش قابل استفاده است. سلام بعد ... چه طوری برای نماز اشکال ندارد آیا لاک زدن ناخن برای نماز اشکال دارد ... و چند روز بعد از پریود نزدیکی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

سواستفاده از زوج‌های در آرزوی فرزند/ قرارداد اهدای تخمک و جنین آیا شرعی است؟

www.akharinnews.com/.../53138-سواستفاده-از-زوج‌های-در-آرزوی-ف...
Feb 24, 2014 - تلگرام آخرین نیوز ... سواستفاده از زوج‌های در آرزوی فرزند/ قرارداد اهدای تخمک و جنین آیا شرعی است؟ ... این روش معمولاً زمانی استفاده می‌شود که سیستم تناسلی زن از نظر تخمک‌گذاری و تولید «اوول» دارای مشکل نیست اما رحم توانایی لقاح یا نگهداری جنین را ندارد و به همین دلیل لازم است تا عمل لقاح و نگهداری جنین در خارج از ...

پرسش و پاسخ احکام شرعی در زمینه مسائل ... - زندگی الکترونیکی

www.elife.ir/.../پرسش-و-پاسخ-احکام-شرعی-در-زمینه-مسائل-زن/
Nov 20, 2012 - با سلام و تشکر. آیا درست است که غذا خوردن مرد در حالی که جنب است کراهت دارد؟ .... آیا عروسی کردن روز سه شنبه و همچنین ولادت حضرت زهرا (س) همچنین 20جمادیالثانی مشکلی ندارد. طبق فتوای آیه ... 1 – شنیدم استفاده از کاندوم رو بعضی از مراجع تقلید اشکال دونستن. .... هرجایی کلیک نکنید; » آیا تلگرام شما هک شده است؟
... خداوند دوست دارد از آزادی‌هایی که داده، استفاده شود همانطور که دوست دارد اوامرش انجام شود ... یکی از مشکلاتی که ملت در بحث تقلید، با آن دست به گریبان هستند اختلاف فتاوای مراجع در مسائل متعدد است. ... آیا برای مردی که همسر دایم دارد، ازدواج موقّت جایز است؟ ... نکند و دختر هم بخواهد با کفو شرعی خود صیغه کند، آیا اذن پدر لازم است یا خیر؟
اگر ایشان حداقل لازم حجابی که باید داشته باشد را داراست مشکلی ندارد . و شما وظیفه ای ندارید . آیا امکان دارد ایشان در خانه بنشیند و خدمتی در آنجا انجام دهد یا در محیط های خالص زنانه .... می خواستم بدانم تکلیف آن پسر بیچاره از نظر شرعی و دین اسلام چیست؟ .... یک مورد اینکه چند وقت در تلگرام با یک پسر نامحرم ارتباط و تماس داشته و مطالب ...
Dec 12, 2005 - آیا این دروغ به خود نیست از لحاظ شرعى مانعى دارد؟ ... از آنجا که جدا کردن غذاى فرزندمان از غذاى دیگران هم مشکل است و هم از جهات روحى روى بچه تأثیر منفى دارد و همچنین ... ج) استفاده از هرگونه خوردنى یا نوشیدنىِ حرام، شرعاً جایز نیست مگر در ...

قارچ کامبوجا - حکیم تهرانی

hakimtehrani.com › گیاهان دارویی
... نوشته شده است نشان مى‌دهد که نوعى ”آنتى‌بیوتیک قوی“ در ترکیب قارچ کومبوجا وجود دارد که وجود آن باعث مى‌شود مواد زائد و سموم بدن دفع شود . .... برای نابود کردن یا استفاده بهینه از قارچ های کامبوجا پیر شده چه باید کرد؟ ... ایا میزان الکل تولیدی این نوشابه از لحاظ شرعی مشکلی ایجاد نمیکند؟ ..... پیوستن به کانال تلگرام حکیم تهرانی ...
س 1226: ساخت زیور آلات بصورت مجسمه چه حکمى دارد و آیا موادّى که مجسمه ها از آنها ... هم پایبند هستند آیا ترمیم آن تابلوها و استفاده از اجرتى که براى این کار مى گیرند، جایز ...
Telegram Plus Messenger نسخه غیررسمی مسنجر پرطرفدار و عالی تلگرام برای ... وقتی توضیحات پست رو خوندید و دو کلمه ی “نسخه غیررسمی” رو دیدید دلزده شدید که ایا ... گوگل عبور کرد پس هیچ مشکلی ندارد و با خیال راحت میتونید اونو نصب کنید! ... اختصاصی ترجمه و منتشر می شوند و کپی برداری از آن ها شرعا حرام می باشد و مورد ...
به مشتریان وام می دهد و سود می گیرد، اگر به صورت واقعی در همان جا توسط مشتریان استفاده شود مشکلی از لحاظ شرعی ندارد. یعنی اگر کسی که وام می گیرد، پیش از خرید ...

آیا نشان دادن چهره حضرت عباس(ع) از لحاظ فقهی ایراد دارد؟ - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../آیا-نشان-دادن-چهره-حضرت-عباسع-از-لحاظ-...
Jul 13, 2015 - من با دیدگاه شما موافقم گفتم نشان دادن چهره معصوم در ذات خود به لحاظ شرعی و فقهی مشکلی ندارد مگر این که موجب مفسده ای شود حتی اگر این نشان دادن ...

آموزش کامل کار با تلگرام – Telegram گروه تلگرام معرفی گروه های تلگرام

www.mojerasa.ir/.../آموزش%20کامل%20کار%20با%20تلگرام%20–...
Jul 9, 2015 - نکته ۲ : جدیداً قسمت Search ID تلگرام از کار افتاده و عمل نمی کند . این مشکل تا زمانی که خود شرکت تلگرام اقدام به رفع و حل آن نکند همچنان وجود دارد و ...

دیدگاه امام خامنه‌ای درباره استفاده از فیلترشکن - Gerdab.IR | گرداب

www.gerdab.ir/fa/.../دیدگاه-امام-خامنه‌ای-درباره-استفاده-از-فیلترش...
وایبر و تلگرام برای مقام‌های روسی ممنوع شد ... اینکه استفاده از این سایتها از سوی اهل فن به لحاظ شرعی چه حکمی دارد را ... حکم شرعی استفاده از سایتهای فیلتر شده برای کسانی که ضرورت شغلی آنها ایجاب ..... ای که مخالف شرع و دین و خواست خدا نباشد و صرفا به خاطر عملکرد غلط فیلترینگ می باشد با رعایت جانب احتیاط هیچ مشکلی ندارد.
دارد. http://www.dana.ir/News/273733.html. منتشر شده در :۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۳|شناسه خبر: .... پرسش: آیا به نظر آیت الله سیستانی بازی کلش اف کلنز حرام است؟ ..... این بازی رو بازی می کردم کم کم داشت باورم میشد شیطان پرستی مشکلی نداره تا یه روز ... بین رفت فقط پای کلش یا وایبر یا واتس آپ یا تلگرام واینستا هستید دور همی وجود ...
عمل به "احکام شرعی" که علمای دین از متون اسلامی استنباط کرده و در قالب رساله و ... استفاده از علم در عزادارى سیدالشهداء (علیه السلام) فى‌نفسه اشکال ندارد ولى نباید این ... هنگام نیاز اشکال ندارد، ولى جواز سوزاندن آنها مشکل است و اگر بى‌احترامى محسوب شود، ...

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر How Install Telegram On ...

learn.patoghu.com › آموزش نرم افزار ویندوز
Rating: 4.5 - ‎889 votes
حل مشکل و ارور Register شماره هنگام نصب تلگرام : ( ارور phone number not registered ) ... آموزش و دستکاری در آن اصلا مورد رضایت ما نمی باشد و قانونا و شرعا حرام می باشد ! .... سلام برای اینکه از تلگرام استفاده کنیم حتما باید گوشی اندروید داشته باشیم؟ .... سلام ایا با تلگرام کامپیوتر میشود کانال ویا گرو ه ساخت و اگر ممکن است روش ...
Jun 30, 2016 - حال سوال اصلی این است، زمانی که فناوری خوبی وجود دارد و به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا نباید از آن استفاده کنیم؟ ما اکنون شاهد آن ...

حکم مصرف دارو، تزریق آمپول وسرم، و استفاده از شیاف در روزه داری ...

www.nooreaseman.com › اسلامپرسش‎ و‎ پاسخ‎احکام شرعی
Jul 10, 2014 - 6 posts - ‎1 author
ما را در تلگرام دنبال کنید .... س:آیا استفاده از کرم های حاوی ویتامین و املاح مدنی و پماد ویتامینی و تقویتی روزه را باطل ... س: استفاده از آمپول به عوض تریاک چه صورتی دارد و آیا مبطل روزه هست؟ ... از نظر شرعی فرد روزه دار می تواند :

طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما - آیا زن شوهر دار بخاطر رفع نیاز ...

www.t-pasokhgoo.ir/...شرعی...شرعی/.../1281-آیا-زن-شوهر-دار-بخاط...
Jan 25, 2014 - مهمان - محمدعلی. ایا خوندن این مطالب برا من که17 سالمه مشکل شرعی داره؟ .... سلام من تقریبا۲۰روزازشوهرم جداشدم ایااگه تلگرام باهاش چت کنم طلاقم باطل میشه یانه؟ ... و هیچ گاه ترازویی وجود ندارد که ببینند یه اقابرای صیغه یا ازدواج دوم ..ایا ...
کانال تلگرامی پرسمان: porseman@ ... این حکم برای زن چگونه است آیا اشکال ندارد یا نباید اینکار را کرد؟ ... به پزشک زنان هم مراجعه کرده ایم و گفته مشکلی نیست و وضعیت همسرم طبیعی است. ... لیسیدن سوراخ مقعد همسر(زن) از نظر شرعی اشکال دارد یا خیر؟

رویای ثروت با بازاریابی شبکه ای ؛ واقعیت یا سراب؟ - دانشگاه تهران ...

blog.vla.ir/رویای-ثروت-با-بازاریابی-شبکه-ای-؛-واقعی.html/
بازاریاب های بسیاری با رویای ثروت وارد بازاریابی شبکه ای می شوند اما آیا واقعا با ... چگونه کسب درآمد می کند و مسائل قانونی و شرعی پیرامون آن به چه صورت است؟ ... بازاریابی شبکه ای قصد دارد با بهره برداری حداکثری از بازاریابی دهانی، بدون استفاده از تبلیغات ... این جمله در ظاهر مشکلی ندارد اما وقتی در نظر بگیرید با افزایش شمار ...
Rating: 89% - ‎27,937 reviews
Apr 6, 2008 - ... از چهار سال است که قانونی توسط شرکت تجارت جاده ابریشم پارس وارد کشور می‌شود و توزیع سراسری دارد. ... به کانال تلگرام ما بپیوندید ... میشود که از ان در تولید ابجو (بیرا) استفاده می گردد و ایا از نظر شما این امر شرعا مشکلی ندارد ؟

فتوای فقها در مورد اجازه پدر دختر برای ازدواج موقت - فرارو

fararu.com/.../فتوای-فقها-در-مورد-اجازه-پدر-دختر-برای-ازدواج-موق...
Oct 23, 2012 - ... غیر رشیده اما ازدواج دختر بالغه رشیده به حسب روایات نیازی به اجازه ولی ندارد.» منبع: مهر. تلگرام .... بستگی به مرجع تقلید شما دارد اگر ایشان از وتژه احتیاط استفاده کرده باشند شما ..... ۱- حتما عقد شرعی و موقت بین آنها خوانده شود . ..... ازدواج موقت دختر باکره مشکلی نداره حتی با اذن پدر ممکن است ولی آیا اون دختر بعد از ...

نوشابه انرژی زا مشکل شرعی دارد+عکس - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../نوشابه-انرژی-زا-مشکل-شرعی-داردعک...
Jun 6, 2015 - نوشابه انرژی زا مشکل شرعی دارد+عکس .... خوردن موادی که از حیوانات حرام گوشت یا حیواناتی که ذبح شرعی نشده اند در آنها استفاده شده حرامه. ظهیر.

حکم نزدیکی در دوران قاعدگی - نمناک

namnak.com/حکم-نزدیکی-در-دوران-قاعدگی.p20265
Rating: 4.1 - ‎87 reviews
نزدیکی و حکم نزدیکی در زمان حیض و حکم نزدیکی در دوران قاعدگی و احکام شرعی زناشویی و رابطه ... نزدیکی با زنی که با استفاده از قرص حیض نمی بیند ... سوال: آیا نزدیکی در حال حیض حکم جنب از حرام را دارد که اجتناب از عرق واجب شود؟ ... را به هم ریختفروش میلیاردی کتاب در مسابقه خندوانهپیداکردن شوهر با 2.5 میلیون تومان در تلگرام!
ابتدا داستانی مرتبط با سوال شما می آورم و بعد حکم های شرعی را که درون سوال شماست ... علیه و آله و سلم» آمد و با‌کمال بی ادبی گفت: اى پیامبر خدا آیا به من اجازه مى‌دهى زنا کنم؟ ... اگه برنامه های مانند واتساپ اینستا تلگرام لاین وهزارتا چیه دیگه جمهوری اسلامیه ..... بدلیل اینکه ازشوهرم جداهستم رابطه جنسی مشکلی ندارد یکسال باهم رابطه داشتیم ...
Jun 1, 2009 - حکم بستن کراوات و پاپیون از نظر شرعی پاسخ:آنچه که در اسلام حرام است این ... حضرت آیت الله سیستانی:استفاده از کراوات اگر مستلزم مفسده باشد ... استفاده نشود و اگر جنبه اشاعه فرهنگ کفار را داشته باشد اشکال دارد. ... مکالمه تلگرامی‌ مادر شهید‌ مدافع حرم با فرزندش+عکس ... آیا برای توبه باید صیغه خاصی بخوانیم؟
آیا پوشیدن مانتو کوتاه درصورتی که خیلی تنگ نباشد مشکل شرعی دارد؟ .... با سلام 1- ایا استفاده از کرم موبر دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن مرد و زن جایز است؟
Mar 14, 2015 - بسیاری از زن و شوهرها در روابط زناشویی و مسائل جنسی مشکل دارند. ... آیا می توان در ضمن آموزش زوج ها از فیلم، عکس یا نقاشی هایی که حالت کارتونی دارد نه انسان واقعی ... اگر دیدن با شهوت همراه نباشد اشکالی ندارد؟ 3. ... کانال مذهبی تلگرام شیعه سِی .... آیا استفاده از هدیه هایی که توسط فرد نامحرمی داده میشود جایز است یا نه؟

آموزش کامل ساخت ربات پیشرفته تلگرام - مجله فارسی پرمگ

permag.ir › همه مطالبتکنولوژیتلگرامساخت ربات تلگرام
Sep 1, 2015 - آموزش کامل ساخت ربات پیشرفته تلگرام از صفر تا صد رایگان ربات های تلگرام ... سایت هایی که آموزش ساخته اند در حقیقت آموزش هایشان غیر قابل استفاده است و ربات شما یک ربات .... را معرفی کرده ایم و مشکلاتی چون قطع بودن سرور و مشکلات فنی به ما ربطی ندارد . ..... ممنون بابت راهنمایی آیا شما کسی رو سراغ دارید.

حکم انتشار عکس با چادر در فضای مجازی/ ریش پروفسوری چه حکمی دارد؟

www.tasnimnews.com/.../حکم-انتشار-عکس-با-چادر-در-فضای-مجاز...
Jul 11, 2016 - IR) چندی پیش اعلام کرد به پرسشهای شرعی مخاطبان درباره‌ احکام پوشش و آرایش پاسخ می‌دهد. .... تشخیص نگاه شهوت‌آمیز هم به خود پزشک برمی‌گردد و معمولاً تشخیصش برای بیمار مشکل است. ... آیا استفاده از چادر براق و رنگارنگ در برابر نامحرم اشکال دارد؟ .... برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.

استفتاءات آیت الله مکارم شیرازی درامورات بانکی - جنبش ممانعت از جنگ ...

reba.ir › ... › استفتاءات آیت الله مکارم شیرازی درامورات بانکی
Sep 3, 2012 - کانال تلگرام جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا ضد ربا ... ۱- استفاده بانک از وجوه سپرده ها ... آیا این نوع سپرده گذاری از نظر شرعی صحیح است؟ ..... و حتی سهل تر و آسان تر از بانک مثلا بدون جور کردن ضامن، از نظر شرعی مشکلی دارد.
Jun 8, 2013 - اخبار اقتصادی شبکه اجتماعی taraz ترازنیوز قیمت بازار تلگرام .... شرعی بودن استفاده از وام بستگی به آن دارد که پول گرفته شده در همان مورد و ... بانک‌ها از گیرندگان تسهیلات بانکی سود ثابتی دریافت می‌کنند، آیا این سود حکم نزول ندارد؟ ... چند از نظر شرعی مشکلی ندارد؛ اما چون از نظر اقتصادی همه فهم نیست، در نتیجه ...
Jan 6, 2014 - رحم اجاره‌ای و اهداء تخمک، دو روش مورد استفاده در درمان ناباروری هستند که .... به عقیده من اینجا دومادری می‌تواند مسئله را حل کند، اما یک مشکل در این زمینه وجود دارد و اینکه نام کدام مادر در شناسنامه نوشته شود؟ .... آیا این سخن به لحاظ شرعی درست است و آیا زن اهداءکننده تخمک، همسر .... خیریه تلگرامی برای کمک به خانواده مدافع حرم.
جنین هیچ پیشنهادی نمی شود از نظر شرعی حرام و از نظر انسانی نیز نادرست است. ... ق.ا.ر.ب.ت محافظت نشده درست روز تخمک گذاری اتفاق بیفته ایا استفاده از قرص ... ی احتمال بارداری وجود ندارد زیرا مسیر دستگاه گوارشی با مسیر دستگاه ت. ن. ..... الان اگه روش اورژانسیو انجام بدم مشکلی برام .... کانال تلگرام کلاس درس پرستاری کودکان 1
Sep 7, 2014 - آیا حکم ممنوعیت فعالیت زنان، پشتوانه شرعی و قانونی دارد؟ ... پس استفاده از خانم ها در کافی شاپ چنانچه با رعایت اصول و موازین اخلاقی باشد، نمی ...

احکام وقف

v0.bahjat.ir/index.php/ahkam/.../50-2011-09-06-09-01-51.html
Sep 6, 2011 - آیا راه ى وجود دارد که منزلى را وقف نمود ولى زمان حیات خود را استثنا کرد؟ ... باید وقف بودن آن ها شرعا ثابت شود و اگر از قراین، اطمینان به وقفیت ... آب انبار قدیمى وقف است، ولى فعلاً با وجود لوله کشى، از آن هیچ استفاده اى نمى شود. ... افراد عامّى مشکل است، به نیابت از جانب ورثه ى واقف، به کتابخانه ى آیت اللّه مرعشى هدیه شود ...
به خود شما بستگی دارد که چه زمانی برای تجدید رابطه ی جنسی آمادگی لازم را پیدا می کنید. ... شما شرعا همسر هستید و اگر یک رابطه کامل با هم داشته باشید که حتی منجر به ... و املاح هستند، مواجه شویم ولی آیا مصرف آنها در بارداری لازم است کم خونی و بارداری .... باردار با مشکل تغذیه ای روبه رو است و نمی تواند از همه نوع مواد غذایی استفاده کند ...
سؤال2: چت کردن با جنس مخالف و رد و بدل کردن صحبت های معمولی، چه حکمی دارد؟ ... سؤال5: آیا ارتباط صمیمی بین دختر و پسر در هنگام همکاری یا مهمانی اشکال دارد؟ ..... کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و استفاده از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز است.

تغییر حکم شرعی کاشت ناخن برای سود بیشتر | با حجاب

bahejab.com/.../تغییر-حکم-شرعی-کاشت-ناخن-برای-سود-بیشتر/
May 17, 2016 - در هر دوره ای زنان برای زیباتر شدن از ابزارهای مختلفی استفاده می کردند. ... ۱_ آیا شرعا، صرف کاشتن ناخن اشکال دارد یا خیر؟ ... مانع وجود ندارد صحیح است و در غیر این موارد وضو و غسل جبیره ای باطل است و باید بعد از رفع مشکل مانند تنگی وقت و… .... با عضویت در تلگرام اطلاعات شما در ۱۶ نقطه از جهان ذخیره می شود.

رایج ترین سوالاتی که بعد از رابطه جنسی ذهن شما را درگیر میکند - آی آر ...

www.irmix.ir/2015/.../رایج-ترین-سوالاتی-که-بعد-از-رابطه-جنسی...
Oct 27, 2015 - همچنین از نظر شرعی نیز رابطه جنسی توام با دخول در دوره عادت ماهانه منع شده و در صورت ..... معمولا درد ندارد ولی به علت فشار روی بیضه و مشکلاتی که برای خونرسانی بیضه .... آیا استفاده از کاندوم دربه تعویق انداختن زمان انزال تاثیر دارد؟ ..... برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب جالب و خواندنی کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

حکم شرعی استخاره‌های اینترنتی - عقیق

aghigh.ir/fa/news/76757/حکم-شرعی-استخاره‌های-اینترنتی
Aug 1, 2016 - احکام شرعی چگونگی انجام استخاره و لزوم عمل به جواب آن را در این گزارش بخوانید. ... بنا بر این در کارهای خیر که در آنها حیرت وجود ندارد، استخاره لازم نیست ... سؤال: آیا استخاره و تفأل با استفاده از کلام الله مجید براى خود و دیگران ... جواب: هرگاه بعد از مشورت و تحقیقات لازم، مشکل حل نشود مى توان از استخاره استفاده کرد.
Aug 7, 2014 - به کانال رسمی همدردی در تلگرام وصل شوید · همیاری ایرانیان ... آیا استفاده از پول دیه جایز است؟ ... از نظر شرعی استفاده از این پول منعی نداره؟ ... درست نیست) حالا شما اگر دلتون نیست پولو خرج کنید مسئله دیگه ای هستش اما در کل این پول مشکلی نداره ... در موارد دیگر مورد ندارد چون کسی مال دنیا رو با خودش به اون دنیا نبرده

حکم شرعی بیمه سرمایه‌گذاری چگونه است؟ شیعه شناسی

shiastudies.net/.../حکم%20شرعی%20بیمه%20سرمایه‌گذاری%20چگو...
کانال شیعه شناسی در نرم افزار تلگرام ... آیا چنین موضوعی مشکل شرعی دارد؟ ... شورای اسلامی و مورد تأیید شورای محترم نگهبان باشد استفاده از این بیمه جایز است.

آیا عمل به استخاره واجب است؟/ حکم شرعی استخاره‌های اینترنتی

jamejamonline.ir/.../آیا-عمل-به-استخاره-واجب-است؟-حکم-شرعی-است...
Jul 24, 2016 - جواب: الزام شرعی در عمل به استخاره وجود ندارد ولی بهتر است بر خلاف آن عمل ... از مشورت و تحقیقات لازم، مشکل حل نشود می توان از استخاره استفاده کرد.
Sep 18, 2014 - وایبر، واتس آپ، لاین، هایک، تلگرام : 09351354430 .... راه حل مشکل موجود می باشد چرا می خواهید صورت مسئله را پاک کنید؟ ... (البته در مواقعی که عذر شرعی نداشته باشد.) ... آیا می توانم حتما فرزندم را از دست مادرش که شوهر دیگری دارد بگیرم؟ ..... در خصوص ازدواج مجدد مردی که همسرش با استفاده از حق حبس از وی تمکین ...
Aug 18, 2016 - پاراف پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره احکام پوشش و آرایش مطابق با فتاوای آیت‌الله العظمی خامنه‌ای؛ توسط .... تشخیص نگاه شهوت‌آمیز هم به خود پزشک برمی‌گردد و معمولاً تشخیصش برای بیمار مشکل است. اگر خانم ... آیا استفاده از چادر براق و رنگارنگ در برابر نامحرم اشکال دارد؟ .... به کانال تلگرامی پاراف بپیوندید ...

حکم تقلب در امتحانات براساس فتوای مقام معظم رهبری

www.yjc.ir › فرهنگی هنریقرآن و عترت
Jan 2, 2016 - با توجه به فرا رسیدن ایام امتحانات، حکم شرعی و نظر مراجع تقلید در خصوص ... آیت الله فاضل لنکرانی (ره): مشکل است، شرعاً نمی تواند از این مزایا استفاده کند. ... تقلب در امتحانات درسی چه حکمی دارد؟ ... و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید ... آیا به آتش کشیدن پرچم داعش جایز است؟
Aug 6, 2015 - به هر حال قاعده ی شرعی چنین است: هر مسکری شراب و هر شرابی حرام است و هر چیزی ... خود از ذرت می ساختند سوال نمود: پیامبر(ص) فرمود: آیا مست کننده است؟ ... و قلب مسلمان بدان اطمینان نماید، نوشیدن آن اشکالی ندارد، ولی اگر ثابت ... دلیل استفاده از شراب را از ایشان بپرسید ، ببینید در چه مواقعی ..... کانال تلگرام نوگرا.

به زن ناشزه حقوقی تعلق می گیرد؟/آیا تمکین در مهریه تاثیر دارد؟/در چه ...

www.parsnews.com/.../280065-به-زن-ناشزه-حقوقی-تعلق-می-گیر...
Jun 11, 2015 - البته ایامی که زن مانعی برای تمکین خود دارد، این عذر شرعی و قانونی است و ... باشد، زن می تواند در مواردی از حق حبس استفاده کند و به مرد بگوید مادامی که مهر من را ... میتواند درخواست طلاق دهد و ایا مهریه بخاطر درخواستش بهش تعلق میگیرد یا نه؟ ... من بواسطه مشکلاتی که برام توی زندگی پیش اومد یه سری راه ها را رفتم زنها ...

سایت جماران - سروش محلاتی: تأمین امنیت اخلاقی، نه توجیه حقوقی دارد و نه ...

jamaran.ir/.../سروش_محلاتی_تأمین_امنیت_اخلاقی_نه_توجیه_حقوق...
Apr 26, 2016 - چون اگر مساله ای در قلمرو اخلاق قرار دارد، خارج از مسئولیت پلیس است. ... آیت الله محلاتی معتقد است دولت اسلامی در قبال مسائل اخلاقی و شرعی مسئولیت دارد ... مشکل این است که دولت اسلامی با چه شیوه و روشی می‌خواهد با مشکل برخورد کند؟ ... دراین طرح مساله استفاده ازماموران نامحسوس هم مطرح است آیا استفاده ازاین شیوه با ...
Feb 21, 2011 - آیا ما حق داریم حیوانات رو در باغ وحش نگه داریم با اون شرایط؟ ... جمع بندی استفاده از اشیاء گمشده ی فرسودنی و استفاده از آن ها با پرداخت ... نگهداری کردن از آنها و به احتیاجات آنها نرسیدن ) اشکال شرعی ندارد (1) .... کانال تلگرامی اینجانب :

آیا عمل به استخاره واجب است؟/ حکم شرعی استخاره‌های اینترنتی :: پایگاه ...

firozehshamsabad.ir/.../آیا-عمل-به-استخاره-واجب-است-حکم-شرعی-اس...
Jul 24, 2016 - جواب: الزام شرعی در عمل به استخاره وجود ندارد ولی بهتر است بر خلاف آن عمل ... از مشورت و تحقیقات لازم، مشکل حل نشود مى توان از استخاره استفاده کرد.
Oct 6, 2011 - زن ها از چشمهایشان بـرای برقراری ارتبـاط با مـرد مورد علاقه خود استفاده میکنند. .... برای جوانان وجود ندارد و جوانان برای پر کردن خلاء های عاطفی ، روحی و جسمی خود دچار مشکل هستند . .... سال‌های بعد به لحاظ طبیعی، شرعی و عرفی از یکدیگر دور و نامحرم شمرده خواهند شد، در این ..... آیا ارزش این را دارد که زندگی خود را تباه کنیم ؟

سوالات رایج حقوقی همـــراه با پاســـخ [بایگانی] - انجمن های ایران ...

www.iranpardis.com › ... › حقوقپاسخ به سوالات حقوقی
Dec 31, 2012 - 100+ posts - ‎2 authors
توجه: برای دسترسی به ورثه از طریق دادگاه حصر وراثت و اگر امکان ندارد ... دختر، اجازه ولی شرعی یعنی پدر و جد پدری نیز برای صحت عقد ضرورت دارد یا نه؟ .... خطر کنم بتوانم از آن استفاده کنم، آیا از نظر قانونی این کار جرم است؟ ... می خواهم قبل از سفر آخرین وضعیت خود را بدانم تا در صورتی که مشکلی دارم آن را حل کنم.
Mar 13, 2011 - مجله ویدئویی تلگرام زیباشو ... آیا استفاده از گوشواره می‌تواند سبب عفونت شود؟ ... گوشواره‌های سنگین چون نرمه گوش بافت محافظ زیادی ندارد به مرور سبب گشادی سوراخ گوش و حتی پارگی نرمه گوش می‌شوند. • آیا .... هیچ مشکلی هم نبوده .
Mar 13, 2015 - نسخه جدید و پرطرفدار تلگرام؛ "Telegram Plus Messenger" ... آیا سخنان حضرت آقا درباره ی خرید کالای داخلی به معنای فتوای حرمت ... اگرچه اینجا نمی توانیم بگوییم که این فتوای شرعی است و اگر کسی یک مورد کالای خارجی خریده و بخواهد استفاده .... است یا نه، خریدش مشکلی ندارد ولی در اینگونه موارد احتیاط خوب است.

حکم شرعی سقط جنین ناقص‌الخلقه - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/401751/حکم-شرعی-سقط-جنین-ناقص‌الخلقه
Sep 15, 2016 - در این گزارش حکم شرعی عمل سقط جنین (کورتاژ) را از منظر شرع و مراجع عظام ... سؤال: پزشکان متخصص می توانند از طریق استفاده از روشها و دستگاه‌های ... جواب: سقط جنین در هر سنّی به مجرّد ناقص الخلقه بودن آن و یا مشکلاتی ... سؤال: آیا سقط جنین جایز است و اگر جایز باشد دیه دارد؟ ... ماجرای میتینگ‌های تلگرامی چیست؟

بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند

www.afkarnews.ir/بخش.../152064-بعد-از-رابطه-جنسی-با-دوست-دختر-ازدواج-نمی-کن...
Sep 30, 2012 - مشکل تو سن ازدواجه وقتی ده سال از سن بلوغ جنسی بگذره باید یه جوری رابطه .... منظور من اینه که کسی که حیا دارد هر جوری که شده نا همواری های بدن را می پوشاند تا .... آیا شما با ازدواج صیغه ای خواهر و یا دخترتان هم موافقید که واسه دیگران تجویز می کنید ... باباش اگه آدم فهمیده ای باشه اجازه میده تاخلاف شرعی صورت نگیره!

شرعی بودن بازاریابی شبکه ای- کتاب آستان قدس رضوی - نتورک ...

fastforward.ir/شرعی-بودن-بازاریابی-شبکه-ای-کتاب-آستان/
توضیحات کامل شرعی بودن بازاریابی شبکه ای- کتاب آستان قدس رضوی رو در ... آیا واقعا حرامهای خودتتون رو توجیه میکنید و میگید از دستمون در رفته و از این ... در جواب عزیزانی که میگن اینا هرمی هستند ودارن از اسم بازار یابی شبکه ای سوء استفاده میکنند… .... و ارجمند ما بیان و به صورت علنی اعلام کنند که این صنعت مشکل شرعی ندارد.

تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای

www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
Oct 18, 2014 - تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در بهترین حالت آن را ... آیا این بدین معنی است که جنرال الکتریک فروش یخچال را متوقف کند؟ ...... من مشتری پنبه ریز هستم، قبلا شامپو الستین ساخت کره استفاده میکردم از ...... اقدام به صدور شده و منع شرعی / عُرفی و قانونی ندارد و مجاز به فعالیت هست .
لحظه اى آرام و قرار ندارد، سرزنش و تحقیر خود به علت ارتکاب گناه، شخصیت او را در هم مى کوبد. ... انزواى اجتماعى، طرد شدن از جامعه و مشکل دوست یابى؛ ... الله در تفسیر المیزان (ذیل آین مطففین: 14)مى فرماید: از آیه شریفه سه نکته استفاده مى شود: 1. ...... ولی چون شرعا پای سلامتش در میون بود باید می خوردپس اصلا خودتون رو نگران نکنین .

آیا نرم افزاهای کرک شده حرام است

1000-jazire.rozblog.com/آیا-نرم-افزاهای-کرک-شده-حرام-است.html
... حرام است 1 . با سلام، حکم استفاده از نرم افزارهای کرک شده (مثل ویندو‍ز)…,آیا نرم افزاهای کرک شده حرام است,هزار جزیره. ... به صورت مطلق حرام است ولی ارائه نرم افزار کرک شده مشکل شرعی ندارد. .... ایا دوست دارید کسی نفهمد شما در تلگرام انلاین هستید .

قرن حضور - معماری وحشی (2)

mosafere66.blogfa.com/post-213.aspx
1- آیا مهندس معمار می تواند از اجزایی چون شیشه درجایی از منزل استفاده نماید که .... مقام معظم رهبری: اگر به خانه ی همسایه دید داشته باشد، شرعاً مشکل دارد؛ حتّی اگر از آن نگاه ...

جریان آیت الله سید صادق شیرازی را بهتر بشناسیم!+ - پایگاه خبری در ...

www.darsiahkal.ir/34673/جریان-آیت-الله-سید-صادق-شیرازی-را-بهتر-ب/
Apr 9, 2014 - متاسفانه مشکل اینا همین قمه زدنه که دیگه اگه قمه زدیم همه هدایت میشن و صاف میرن ..... رو به صبر تشویق و ترغیب کردند ولی دشمنان از این صبر سوء استفاده کردند. ... قضاوت یک طرفه آیا از نظر شرع صحیح است چرا عده ای فقط خودشون را قبول دارند ... کرد در صورتی که توهین به هر مذهبی عقلا و شرعا به هر نحوی نادرست است.
Aug 28, 2013 - 6-استفاده از خواص و ویزگیهای نا شناخته« فیز یکی و شیمیایی اجسام : ساح در این .... از امام مالک رحمه الله سؤال شد: آیا کسی می تواند رقیه کند و از او درخواست رقیه شود؟ ... اما اگر با قرآن کریم و دواهای مباح، و رقیه شرعی باشد اشکالی ندارد ولی اگر با ..... جنگ ودر گیری وعداوت ودشمنی ایجاد می کنند وبرای جامعه مشکل ساز هستند .

عمومی - صراط مستقیم

www.seratemostaghim.ir/index.php/soalat/public
حتی در استفاده از کامپیوترهای کتابخانه توسط بچه ها یا بزرگسالان و رفتن به سایتهای ... و ایا زنان ممکن است بدون تحصیل معارف و یا تحصیل معارف در سطح ایتدایی به درجات .... پاسخ: خانمها از نظر شرعی می توانند استقلال مالی داشته باشند و حتی فعالیتهای .... پاسخ: اصل لخت شدن مشکلی ندارد مگر این که شخص با دیدن دیگران تحریک ...
Dec 4, 2012 - این سومین مصاحبه‌ی زنان‌پرس با کسی است که تجربه عقد موقت دارد؛ .... ولی چنین مشکلی را با شرایط من نداشت و می‌گفت تو شرایط محرمیت .... آیا می شود شرط کرد که طرف مقابل تا زمان فراهم شدن شرایط ازدواج دائم، بماند؟ ... فکر می‌کنید به چه کسانی می‌شود پیشنهاد داد که از متعه استفاده کنند؟ .... کانال تلگرام آسمانیها۹۰ ...
Nov 11, 2014 - کانال رسمی سایت مدرسه علوم دینی اسماعیلیه در تلگرام ... سوال: اگر توالت و محل وضوی شخص یکجا باشد اشکالی دارد، آیا خواندن اذکار وقت وضو .... در مورد گرفتن مبلغی به عنوان حق امتیاز زمین ،هنگام فروش سوال داشتم که از نظر شرعی جایز است یا نه؟ ... جواب:اگر عمدی و سوء استفاده ای در کار نباشد ان شاء الله مشکلی ندارد.

موج ساخت استیکرهای مستهجن فروکش کرده است؟+عکس - شهدای ایران

shohadayeiran.com/.../موج-ساخت-استیکرهای-مستهجن-فروکش-کرد...
Jan 4, 2016 - واعظی اعتقاد دارد تلگرام در تولید این استیکرهای غیراخلاقی نقشی نداشته و ... ایرانی با استفاده از ظرفیت موجود دست به ساخت استیکرهای غیراخلاقی و ... که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی کار کنند مشکلی ندارد و فقط با فعالیت ... رئیس جمهور:تضعیف دولت شرعا حرام است ... آیا کره شمالی به آمریکا حمله اتمی می‌کند؟

همسرگزینی تلگرامی چگونه است؟ - مجله اینترنتی فرامطلب

www.faramatlab.com/1378/همسرگزینی-تلگرامی-چگونه-است؟.htm

May 25, 2016 - ظهور سایت های همسریابی درکشورمان سابقه چندین ساله دارد اما مدتی است فعالیت دلالان ازدواج به شبکه ... نامه کار

۰ ۰ ۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

دانستنی ها

۲۴ آبان ۹۵ ، ۰۱:۴۱
سلام
خوب بود
http://www.danestanihayerooz.ir

کتاب آموزش سئو

۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۳
بسیار عالی سپاسگزارم

دیدنی های تهران

۰۲ دی ۹۸ ، ۱۳:۵۳

واقعا این سوال منم بود
و پاسخم رو گرفتم
ممنونم از محتوای کاملتون


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی